صوفی‌زاده: در حال بررسی گزینه‌های خارجی برای سرمربی‌گری فوتبال بانوان هستیم

0
(0)
لیلا صوفی زاده

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: جای سرمربی تیم ملی بانوان را خالی گذاشته‌ایم تا نتایج بررسی‌های‌مان مشخص شود.

لیلا صوفی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران ایسنا و تسنیم، درباره شرایط تیم ملی فوتبال بانوان اظهار کرد: بیست روز پیش در آخرین جلسه هیات رییسه تصویب کادرفنی تیم‌های ملی را مشخص کردیم. در رده سنی بزرگسالان آزمون به‌عنوان مربی، حسن‌زاده مربی دوم و مدایم‌زاده، مربی دروازه بان‌ها انتخاب شدند.

او افزود: جای سرمربی را خالی گذاشتیم تا نتایج اقداماتی که مورد بررسی قرار دادیم مشخص شود که سرمربی خارجی بیاید و هدایت تیم را به عهده بگیرد. البته سرمربی که با چارچوب‌ها و موازین شرعی و فرهنگی ما هم‌خوانی داشته باشد. برهمین اساس این مقوله نیاز به بررسی دارد.
نایب رییس بانوان ادامه داد: از طرف دیگر درنظر داشتیم ۱۳ بهمن‌ماه تاریخ آغاز اردو تیم ملی را داشته باشیم و این تاریخ را در سایت‌ها اعلام کردیم؛ اما روز گذشته زمین را بازدید کردیم. شرایط برای تمرین نا مساعد بود و شاید تا ۲۰ روز دیگر نیز شرایط مساعد نشود تا برف‌ها آب شود و قرار است خدمات دیگری پیاده شود تا زمین را آماده کنند.

صوفی‌زاده یادآور شد: چون این اردو انتخابی بود نمی‌توانستیم ریسک کنیم و اردو را کنسل کردیم. از ظرفیت‌های استانی استفاده خواهیم کرد و استان‌هایی که شرایط آب و هوایی مناسب دارند اردوها را در آن شهرها برگزار می‌کنیم. برای مثال مدنظر ما بندرعباس و سیرجان است.

وی بیان کرد: تیم فوتبال اقای چمانیان به سیرجان می‌رود. به همین دلیل این امر هماهنگی می‌خواهد. قطع به یقین این اردوها آغاز و تمرینات برگزار خواهد شد.

نایب رییس بانوان از برگزاری اردوی تدارکاتی نیز خبر داد و گفت: بازی‌های تدارکاتی با ترکیه در دستور کار است. بازی تدارکاتی با ترکیه مراحل تصویبش را پشت سر می‌گذارد. ان‌شاءالله دستور نهایی‌اش نیز انجام بگیرد تا آن را در دستور کار بگذاریم.

او تصریح کرد: به هرحال جایگزینی برای اردوی لغو شده داریم. اردوی دوم تیم ملی بزرگسالان ۱۱اسفند تا ۱۵ اسفند برگزار می‌شود. ۲۳ اسفند تا ۲۸ اسفند نیز تاریخ اردوی سوم است. همه این موارد برنامه‌ریزی شده است.

صوفی‌زاده گفت: درباره تیم زیر ۱۹ سال با آقای محصص صحبت کردیم که با توجه به شرایطی که داریم کنسلش کنیم. نظر سرمربی این بود که بازیکنان حتما نیاز به آموزش تئوری و بازبینی فیلم مسابقات برای بازیکنان دارند. در این برنامه‌ریزی نیز بخشی از برنامه بدنسازی در سالن انجام می گیرد.
وی اظهار کرد: با آقای محصص هماهنگ کردیم و صحبت داشتیم نظر فنی و تخصصی ایشان نیز روی برگزاری اردو بود تا کنسلی آن. با توجه به این که تیم زیر۱۹ سال ما به‌زودی مسابقات سوچی روسیه را در پیش دارد، ما باید هرچه بیش‌تر به این تیم کمک کنیم. البته از مدت‌ها پیش اردوهای این تیم شروع شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)