رفتارهای عجیب نیمار در جام حذفی + عکس

0
(0)
نیمار

مهاجم پاری ‌سن‌ ژرمن در دیدار دیشب (سه‌شنبه) مقابل رن حرکات عجیبی را از خود نشان داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، پاری ‌سن‌ ژرمن سه‌شنبه شب در دیدار نیمه نهایی جام حذفی فرانسه برابر رن قرار گرفت و با پیروزی ۳ بر ۲ به فینال صعود کرد. در این دیدار نیمار باز هم مرد اول بازی بود اما این بار نه به خاطر گلزنی بلکه به خاطر رفتارهای عجیبش.

اولین رفتار زشت مهاجم پاری سن ژرمن زمانی اتفاق افتاد که مدافع تیم حریف بر زمین افتاد، نیمار به سمت او رفت تا دستش را بگیرد اما در لحظه آخر دستش را کنار کشید و خندید.

بازیکن برزیلی در رابطه با این موضوع گفت‌: همیشه شوخی می‌کنم و گفته‌ام فوتبال کسل کننده است چون ما کاری انجام نمی‌دهیم. همه چیز جنجال برانگیز محسوب می‌شود. اگر من با هم تیمی‌هایم این کار را انجام می‌دهم چرا با حریفان این رفتار را نداشته باشم؟

مهاجم برزیلی به نظر می‌رسید بازی دیشب را جدی نگرفته است و باز هم حرکات عجیبی از خود نشان داد. او در جریان بازی، زمانی که توپ بلندی را دریافت کرد، آن را از کمر خود پایین انداخت و هنگام رسیدن بازیکن حریف او را فریب داد.

سرگرمی نیمار پایانی نداشت. او با توهین تماشاگران حریف روبرو شد و این بار تصمیم گرفت با کاغذی که در زمین افتاده بود، موشک درست کند و آنها را به سمت تماشاگران معترض بفرستد.

از چند هفته‌ پیش در مورد نارضایتی نیمار در پاری ‌سن‌ ژرمن صحبت می‌شود اما به نظر نمی‌رسد مهاجم برزیلی ناراحت باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)