دلیل نیمکت نشینی فان دایک از زبان کلوپ

0
(0)
ویرجیل فان دایک

سرمربی لیورپول دلیل نیمکت نشینی گران‌ترین بازیکن تیمش را در بازی برابر هادرزفیلد توضیح داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از دیلی میل، لیورپول دیشب (سه‌شنبه) در هفته‌ بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس موفق شد با سه گل در زمین هادرزفیلد به پیروزی برسد. سه گل از امره چان، روبرتو فیرمینو و محمد صلاح از روی نقطه پنالتی‌ برای قرمزپوشان کافی بود تا برد ارزشمند خارج از خانه را به دست بیاورد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از پیروزی تیمش در این دیدار بعد از دو شکست پیاپی برابر سوانزی و وست برومویچ گفت‌: منتظر چنین واکنشی از سوی بازیکنانم بودم. خوشحال هستیم که توانستیم بازی را با برد به پایان برسانیم چون شدیدا به این پیروزی نیاز داشتیم. بسیار هوشمندانه عمل کردیم و توانستیم جریان بازی را به سود خودمان تغییر دهیم. در چند بازی اخیر از تمرکز کافی برخوردار نبودیم ولی امشب تیمم آن طور که مورد نظرم بود بازی کرد و در تمام مناطق زمین بهتر از حریف خودمان بودیم.

در این مسابقه یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در تصمیمی عجیب ویرجیل فان دایک، مدافع ۷۵ میلیون پوندی خودش را که به تازگی از ساوتهمپتون خریداری شده است روی نیمکت ذخیره‌ها قرار داد و باعث تعجب خیلی‌ها شد. در این رابطه کلوپ اظهار کرد: این اتفاق در فوتبال کاملا طبیعی است. بازیکنانی که در پست فان دایک در اختیار داشتیم تجربیات خیلی بیشتری از این بازیکن در تیم ما داشتند و من تصمیم گرفتم تا به آنها بازی دهم. من فکر می‌کنم فان دایک با گذشت زمان بهتر شود و به مدافع آماده‌تری تبدیل شود. پست او، پست بسیار حساس است و نیاز داریم که فان دایک کاملا آماده برای بازی کردن باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)