«دختر خاله» به زودی شنیدنی می شود/ تلاش برای متفاوت بودن

0
(0)

متین رضوانی پور به مهر گفت:متین رضوانی پور

متین رضوانی پور پژوهشگر، آهنگساز و خواننده موسیقی اقوام ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: طبق تازه ترین برنامه ریزی هایی که انجام گرفته آلبوم موسیقی را آماده کردیم که بنده و امیر سینکی به عنوان خواننده در آن حضور داریم. این آلبوم مشتمل بر هشت قطعه موسیقایی با احوالات موسیقی مناطقی چون شیراز، مازندران، خراسان، گیلان، شوشتر، کازرون، لرستان و بختیاری است که با عنوان «دختر خاله» برگرفته از یک ملودی خراسانی در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در این آلبوم که به نوعی متفاوت ترین کار من در عرصه موسیقی نواحی است، تلاش کردیم با ترکیب سازهای موسیقی اصیل ایرانی و سازهای مرتبط با موسیقی الکترونیک فضای جدیدی را تجربه کنیم که امیدوارم تفاوت واقعی با سایر آثار از این دست داشته باشد. این آلبوم تازه ترین تجربه من در موسیقی است که با آنچه تا به امروز از کارهای من در دسترس مخاطبان قرار گرفته بسیار تفاوت دارد و امیدوارم با توجه به حال و هوای شاد و عامیانه ای که برای کار در نظر گرفتیم بتواند مورد توجه دوستداران موسیقی قرار گیرد.

این پژوهشگر گفت: برنامه ریزی های زیادی برای برگزاری کنسرت این آلبوم وجود دارد که تصمیم داریم بعد از انتشار آلبوم نسبت به برگزاری کنسرت، اقدامات لازم را انجام دهیم. به هر حال ما دوست داریم همه کارها قدم به قدم انجام بگیرد تا مشکلی در فضایی که طراحی کردیم به وجود نیاید چرا که معتقدم در فضای کاری که در حوزه موسیقی وجود دارد، دادن اطلاعات دقیق برای تاریخ برگزاری کنسرت ها چندان شدنی نیست.

رضوانی پور در پایان درباره فعالیت های بعدی خود توضیح داد: کتاب های نوحه خوانی در منطقه زرندیه و منطقه دامغان ۲ اثر تالیفی جدیدم در عرصه موسیقی اقوام ایرانی است که کار نگارش آنها به اتمام رسیده و به زودی در دسترس پژوهشگران و علاقه مندان این گونه موسیقایی قرار خواهد گرفت.

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)