خرمشاد یک اصولگرایی معتدل و صاحب اندیشه است

0
(0)

غلامرضا ظریفیان در گفت و گو با ایسنا، درباره انتخاب محمدباقر خرمشاد به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور،اظهار کرد: خرمشاد فردی اصولگرا،معتدل،اهل فکر و اندیشه و صاحب نظر در رشته خود است. زمانی که معاون فرهنگی وزارت علوم بود، رویکردی منصفانه با همه جناح ها و افراد داشت.خرمشاد یک دانشگاهی باتجربه است که تناسبی میان مسئولیت و تحصیلاتش که علوم سیاسی است، وجود دارد و انتخاب او را باید به فال نیک گرفت.

وی ادامه داد: امیدوارم خرمشاد با همین رویکرد علمی و اعتدالی در معاونت سیاسی وزارت کشور ایفای نقش کرده و ماموریت خود را در زمینه توسعه سیاسی، دفاع از جمهوریت نظام و برخورد متوازن با جناح ها انجام دهد و با نگاه علمی و معتدل مسیر خود را طی کند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه نظام حزبی نمی تواند با نظام سیاسی پیوند مناسبی برقرار کند و به دولت در سایه تبدیل شود، تصریح کرد: خرمشاد برای برقراری این پیوند تلاش کند. 

ظریفیان در ادامه تصریح کرد: مهمترین مسئولیت معاونت سیاسی ،ساماندهی توسعه سیاسی است که خرمشاد با نگاهی علمی و فراجناحی می تواند در اجرای این ماموریت خود موفق باشد. از سویی توسعه سازمان های مردم نهاد هم باید توسط او دنبال شود. متاسفانه در حال حاضر نگاه امنیتی و منفی به این سازمان ها وجود دارد در حالیکه سازمان های مردم نهاد نقش بسیار موثری در ایجاد پیوند بین مردم و حاکمیت دارند.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)