حسن‌زاده: استقلال پیروز یک بازی گردن کلفت شد/ آقای قائدی! جوانی کردی

0
(0)

حسن‌زاده: استقلال پیروز یک بازی گردن کلفت شد/ آقای قائدی! جوانی کردی

مدافع پیشین استقلال از نوع زندگی مهدی قائدی انتقاد کرد و گفت که او جوانی کرده است.

صنعت نفت آبادان - استقلال

رضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی دو بر یک استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، اظهار داشت: چون یک بازی بیشتر نبود، حساسیت خاصی برای دو تیم داشت. صنعت نفت تیم بسیار خوبی است و با توجه به میزبان بودنش، استرس کمتری نسبت به استقلال داشت. استقلال اول که شروع کرد می‌خواست گل نخورد و بعد آرام‌آرام به دروازه حریف نزدیک شود. دیدار مقابل صنعت نفت از لحاظ زیبا بودن و یا زیبا نبودن مهم نبود، مهم بالا آمدن بود که خدا را شکر استقلال برد و فینالیست شد. به هر حال استقلال پیروز یک فوتبال گردن کلفت شد.

وی در واکنش به این مسئله که «برخی اعتقاد دارند قهرمانی استقلال در جام حذفی قطعی شده است»، گفت: من اصلاً این حرف را قبول ندارم و نمی‌توانم هم قبول کنم. خونه‌به‌خونه یا استقلال خوزستان تیم کمی نبوده که به اینجا رسیده‌اند. بحث دست کم گرفتن در استقلال یک معضل است. آنها باید مثل دیدار مقابل صنعت نفت خیلی محکم ظاهر شوند. فرقی نمی‌کند که استقلال در فینال به کدام تیم بخورد، هر دو تیم‌ خوب هستند. استقلال اگر جام را می‌خواهد، باید محکم بازی کند.

مدافع پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که «آیا استقلالِ شفر امسال توان بردن جام حذفی را دارد؟»، تصریح کرد: بله، چرا که نه. از زمان آمدن شفر روند رو به جلوی استقلال شروع شد. الان وضعیت استقلال بهتر شده است. استقلال خوب بازی می‌کند، مثلاً علی قربانی می‌داند که کجا قرار بگیرد و بقیه بازیکنان هم همین‌طور.

حسن‌زاده با اشاره به سانحه رانندگی رخ داده برای مهدی قائدی، یادآور شد: من از این موضوع خیلی ناراحت شدم. امیدوارم سلامتی این بازیکن که خیلی مهمتر از فوتبال است، حاصل شود. من شنیدم که او به هوش آمده و خوشحال شدم. من خودم مربی هستم، 80 درصد بازیکنان ما هم شهرستانی هستند. زمانی که برای رفتن به شهرشان از ما اجازه می‌گیرند، هزار بار به آنها توصیه می‌کنم که مراقب باشند، اما زمانی که از ما کَنده می‌شوند، دیگر به تجربه و حرفه‌ای‌گری خودشان بستگی دارد. بازیکنان باید مراقب باشند، آقای قائدی! تو الان دیگر متعلق به خودت نیستی و باید بیشتر دقتی کنی، باید دقت کنی که چطور زندگی می‌کنی. به نظر من این از کم تجربگی خودش است که با ماشین در شهر بوشهر چپ کرده. خیلی‌ها می‌گویند تقصیر باشگاه است، اما این‌طور نیست. مهدی قائدی یک مقدار جوانی کرده است.

وی ادامه داد: گِله‌ای از هواداران استقلال دارم. یک بازیکن را خیلی‌خیلی بالا می‌برند، چه در ورزشگاه و چه در صفحات مجازی. «الکی الکی» یک بازیکن مانند مجاهد خذیراوی و پیام صادقیان که می‌توانند آینده فوتبال ما باشند را بالا می‌برند و این برای بازیکن گران تمام می‌شود.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)