جدال تیم‌های ابتدا و انتهای جدول در آغاز دور برگشت

0
(0)

جدال تیم‌های ابتدا و انتهای جدول در آغاز دور برگشت

لیگ برتر والیبال بانوان؛

جدال تیم‌های ابتدا و انتهای جدول در آغاز دور برگشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته نخست دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران جام شهید «محسن حججی» روزهای پنجشنبه و جمعه 12 و 13 بهمن ماه با سه دیدار در شهرهای اصفهان و تهران (دو دیدار) پیگیری می شود. در نخستین دیدار دور برگشت لیگ برتر بانوان که روز پنجشنبه در سالن ملت اصفهان برگزار می شود، ذوب آهن اصفهان صدرنشین این رقابت ها (6 برد و 17 امتیاز) میزبان شهرداری تبریز است. تبریزی ها دور رفت را بدون برد و امتیاز به پایان رساندند و در آغاز دور برگشت نیز باید به مصاف تیم سرسختی همچون ذوب آهن بروند.

دو دیدار دیگر هفته هشتم لیگ برتر بانوان روز جمعه 13 بهمن ماه در خانه والیبال تهران برگزار می شود. در نخستین بازی تیم های آبنوس و پیکان تهران از ساعت 16 به مصاف یکدیگر می روند. پیکان تهران با 5 برد و 16 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و آبنوس با یک برد و سه امتیاز در جایگاه ششم است. پیروزی در این دیدار برای شاگردان میترا شعبانیان به دور از انتظار نیست.

در آخرین دیدار هفته نخست دور برگشت لیگ برتر بانوان نماینده تهران میزبان بهنمیر مازندران در خانه والیبال تهران است که این مسابقه از ساعت 18 روز جمعه آغاز می شود. این دیدار از نظر جایگاه تیم ها در جدول حساس ترین مسابقه است، زیرا تیم بهنمیر مازندران با 4 برد 12 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و نماینده تهران با سه برد و 8 امتیاز در جایگاه چهارم است.

برنامه کامل هفته هشتم لیگ برتر بانوان به قرار زیر است:

پنجشنبه 12 بهمن ماه:

اصفهان، سالن ملت، ساعت 15
ذوب آهن اصفهان – شهرداری تبریز

جمعه 13 بهمن ماه:

تهران، خانه والیبال، ساعت 16
آبنوس تهران – پیکان تهران

تهران، خانه والیبال، ساعت 18
نماینده تهران – بهنمیر مازندران

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)