جان ستاره استقلال به خطر افتاد! +عکس

0
(0)

جان ستاره استقلال به خطر افتاد! +عکس

در حاشیه یک میزبانی ناامید کننده؛

جان ستاره استقلال به خطر افتاد! +عکس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آبی‌های تهران در بازی نیمه نهایی جام حذفی مهمان تیم صنعت نفت بودند و موفق شدند با پیروزی مقابل این تیم به فینال برسند.

نکته منفی این مسابقه، اتفاقاتی بود که هواداران صنعت نفت در ورزشگاه تختی رقم زدند و از پیش از آغاز بازی مشکلاتی را برای استقلال به وجود آوردند.

تسخیر جایگاه هواداران استقلال در پشت نیمکت این تیم و همچنین پرتاب اشیایی سخت به سمت نیمکت و بازیکنان که یکی از آن‌ها به سر جپاروف خورد، به صورت جدی سلامت اعضای تیم استقلال را به شدت به خطر انداخت.

اما این ماجراها حتی تا پایان مسابقه ادامه داشت و پس از بازی نیز یکی از هواداران تیم میزبان به داریوش شجاعیان حمله کرد و قصد کتک زدن او را داشت که مشخص نیست او چگونه توانسته به این راحتی وارد زمین شود و بدو مزاحمت به بازیکن نزدیک شود!

بهتر است مسئولان انتظامی شهر آبادان فکری به حال هولیگانیسم عجیب این شهر کنند. آبادان همواره به عنوان شهری با مردمی مهربان و مهمان نواز معرفی می‌شده اما اخیرا اتفاقاتی در وزشگاه تختی این شهر رخ می‌دهد که با تصور موجود از شهر آبادان کیلومترها فاصله دارد و خوب نیست که به خاطر احساسات کنترل نشده عده‌ای، وجهه این شهر خدشه دار شود.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)