ثبت‌نام بیش از ۳۴ هزار نفر از استان تهران در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم/ کسب رتبه اول در بین استان‌های کشور/ برگزاری آزمون شفاهی و کتبی از 12 تا 17 اسفند

0
(0)

ثبت‌نام بیش از ۳۴ هزار نفر از استان تهران در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم/ کسب رتبه اول در بین استان‌های کشور/ برگزاری آزمون شفاهی و کتبی از 12 تا 17 اسفندخبرگزاری فارس: ثبت‌نام بیش از ۳۴ هزار نفر از استان تهران در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم/ کسب رتبه اول در بین استان‌های کشور/ برگزاری آزمون شفاهی و کتبی از 12 تا 17 اسفند

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان تهران با بیان اینکه آمار نهایی ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهم قرآن کریم در استان تهران 34 هزار و 471 نفر است، گفت: آزمون شفاهی و کتبی ظرف مدت ۵ روز و از 12 تا 17 اسفند برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رحیم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، درباره آمار نهایی ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از استان تهران ،گفت: این آمار نهایی 34 هزار و 471 نفر است که شامل ثبت‌نام‌کنندگان شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران است.

وی افزود:‌طبق تفاهم‌نامه منعقد شده بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه برای اولین بار بزرگ‌ترین رخداد قرآنی و آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در 10 اسفند برگزار خواهد شد.

وی افزود: ثبت‌نام‌های این آزمون در سایت قرآن و عترت انجام شد و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران به لطف خداوند توانست رتبه اول را در بین استان‌های کشور در خصوص تعداد افراد ثبت‌نام شده کسب کند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان تهران تصریح کرد:‌آزمون شفاهی به مدت 5 روز از 12 تا 17 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام بابایی درباره جزئیات این آزمون تصریح کرد: این آزمون شفاهی شامل حافظین دانش‌آموز دوره ابتدایی از پایه اول تا پایه ششم به دلیل عدم قدرت تست‌زنی گرفته می‌شود ضمن اینکه حافظین کل قرآن کریم همه علاوه بر شرکت در آزمون کتبی باید در آزمون شفاهی هم شرکت کنند

وی گفت: اداره کل اوقاف وا مور خیریه استان تهران 21 اداره زیرمجموعه دارد که با مکاتبات انجام شده با آنها قرار است این ادارات تا آخر هفته با رایزنی صورت گرفته با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها حوزه امتحانی آزمون کتبی و شفاهی را به اداراه کل اوقاف و امور خیریه استان تهران اعلام کنند.

وی گفت: دو حوزه امتحانی هم با رایزنی بین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران نهایی خواهد شد که مذاکراتی برای تعیین این دو حوزه صورت گرفته و در آینده نزدیک قطعی خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان تهران در پایان گفت:‌کلیه آزمون‌های کتبی و شفاهی سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که به صورت کتبی و شفاهی انجام می‌شود باید به صورت همزمان و ظرف 5 روز برگزار شود.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)