تعداد جواز تاسیس صنعتی صادر شده +جدول

0
(0)
وام صنعت

تا پایان آبان‌ماه سال جاری به ترتیب در استان‌های خراسان شمالی، یزد و فارس بیشترین و در استان‌های خراسان شمالی، کرمان و کهگیلویه‌ و بویراحمد کمترین میزان جواز تاسیس صنعتی صادر شده است.

به گزارش ایسنا، تا پایان آبان‌ماه سال جاری در مجموع ۱۲ هزار و ۱۸۱ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه حدود ۱۲۸ هزار و ۴۴۹ میلیارد تومان و پیش‌بینی اشتغال ۲۷۹ هزار و ۸۹۸ نفر صادر شده است که در قیاس با مدت مشابه سال قبل از افزایش ۱۳.۸ درصدی در تعداد، ۴۵.۸ درصدی در پیش‌بینی سرمایه‌گذاری و ۲۰.۳ درصدی در پیش‌بینی اشتغال خبر می‌دهد.

بنابر اطلاعاتی که در اختیار ایسنا قرار گرفته است، بیشترین تعداد جواز صنعتی صادر شده به ترتیب به استان‌های خراسان رضوی (۱۱۶۵ فقره)، یزد (۹۴۴ فقره) و فارس (۸۶۶ فقره) تعلق دارد و کمترین تعداد جواز صنعتی صادر شده نیز به استان‌های خراسان شمالی (۶۰ فقره)، جنوب کرمان (۶۴ فقره) و کهیکیویه و بویراحمد (۹۱ فقره) اختصاص یافته است.

این در حالی است که میزان جواز صادر شده تاسیس صنعتی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی معادل ۱۳۹ فقره در هشت ماهه سال جاری بوده که نسبت به ۶۳ فقره جواز تاسیس صادر شده در مدت مشابه سال قبل با تغییر ۱۲۰.۶ درصدی همراه شده است.

جوازهای تاسیس صادر شده به تفکیک استان

جوازهای تاسیس صادر شده به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

مقایسه جوازهای تاسیس صادر شده در هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)