تشریح علل اختصاص بودجه فرهنگی به نهادهای اجتماعی کشور

0
(0)

تشریح علل اختصاص بودجه فرهنگی به نهادهای اجتماعی کشور

به گفته سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، این کمیسیون تمام تلاش خود را برای بازگرداندن ردیف بودجه نهادهای فرهنگی به لایحه بودجه ۹۷ انجام خواهد داد.

آزادی خواه

حجت الاسلامی احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: در جلسه امروز درباره راهکارهای بازگشت ردیف 17 به لایحه بودجه که در ارتباط با بودجه نهادهای فرهنگی است، بحث و بررسی شد.

بیشتر بخوانید

بودجه فرهنگی "260 میلیارد تومان" کاهش یافت

وی افزود‌: بودجه مندرج در این جدول نباید از حوزه فرهنگ جدا شده و در حوزه اجتماعی هزینه شود. همچنین نهایت تلاش اعضای کمیسیون فرهنگی این است که جدول 17 را به لایحه بودجه بازگردانند نه اینکه تنها بودجه این جدول را به تصویب برسانیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به علل مخالفت برخی نمایندگان با قرار گرفتن ردیف 17 در بودجه 97 گفت:‌ تنها دلیل که دولتی‌ها و برخی نمایندگان مجلس درباره ردیف 17 و تغییر در اختصاص بودجه این ردیف مطرح می‌کنند بحث نظارت بر هزینه‌کرد این بودجه است که این موضوع نیز با تشکیل کارگروهی از نمایندگان مجلس، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان برنامه و بودجه، حوزه علمیه و وزارت ارشاد بر روند هزینه‌کرد بودجه اختصاص یافته به جدول 17 نظارت کنند.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)