تاسوعای حسینی نماد تبدیل من به ماست/ تجمع قلوب ما تمدن ساز است

0
(0)

حجت الاسلام جواد محمدزاده امروز(شنبه 15 مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: با فرا رسیدن ماه محرم، مردم با شور و معرفت حسینی در حال انجام مراسم های خود هستند و برنامه های عزاداری حسینی با قوت خود و با همت مردم در حال انجام است.

وی به برگزاری مراسم‌های سوگواری حسینی اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف این تجمعات اجتماع قلوب است، اجتماع قلوب در تمدن اسلامی یکی از زیربناهای اساسی ما است و در کنار اجتماع قلوب باید وحدت نمایان شود.

عاشورا مظهر امامت و ولایت/ لزوم اتحاد هیئات مذهبی در ایام سوگواری حسینی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان با بیان اینکه در ایام سوگواری حسینی هر هیئت و مسجد باید از من خارج شود و به ما تبدیل شود، بیان کرد: وقتی اتحاد شکل گرفت جامعه رشد پیدا می کند.

محمدزاده عاشورا را مظهر امامت و ولایت دانست و ابراز داشت: وقتی تجمع صورت می گیرد رابطه مردم با امام حسین(ع) بیشتر نمایان می شود در همین راستا در روز تاسوعای امسال با همکاری سپاه و سایر دستگاه ها مراسم تجمع تاسوعای حسینی در گرگان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این اجتماعات می تواند مردم را با منظومه و افکار امامین انقلاب آشنا کند، تصریح کرد: برپایی این مراسم ها و اجتماعات ما را در برابر توطئه های برنامه ریزی شده دشمنان انقلاب اسلامی واکسینه می کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان ابراز امیدواری کرد روز تاسوعا جلوه ای بزرگ از حضور مردم را در صحنه شاهد باشیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در محرم امسال فضای شهری ما متبرک به نام حضرت سیدالشهدا(ع) شد و فضای ظاهری شهر نسبت به سال های قبل با تغییرات بهتری همراه بود.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)