اگر امنیت در جامعه نباشد شاهد حضور سرمایه‌گذاران نخواهیم بود

0
(0)

رئیس‌ کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم تجهیز مرکز استان به دستگاه پایش تصویری تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام غلامرضا مزارعی در نوزدهمین همایش رؤسای کلانتری و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی استان، نیروی انتظامی، سپاه، وزارت اطلاعات و دستگاه قضایی را دژ محکم امنیت مردم دانست و افزود: تمام هم و غم نیروی انتظامی برقراری امنیت مردم در جامعه است.

وی بیان کرد: در اغتشاشات اخیر اگر درایت، صبر، تقوا و تدین نیروی انتظامی نبود وضعیت حادتر بود، ضمن اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تصمیمات خوب شورای تامین و نیروهای امنیتی حادثه خاصی را شاهد نبودیم.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر امنیت در جامعه فراهم نباشد شاهد حضور سرمایه گذاران در استان نخواهیم بود.

مزارعی تصریح کرد: سوء‌مدیریت برخی مدیران در سطح کلان مملکت مشکلاتی را ایجاد کرد، موسساتی بدون حساب و کتاب راه اندازی شد که همین موضوع مشکلاتی برای مردم ایجاد کرد.

وی با اشاره اینکه نیروی انتظامی نیروی کافی برای پوشش کسب و کار مردم را ندارد و امکان پوشش هم نیست، ادامه داد: در گذشته چندین بار به استاندار وقت گفتم و دوباره هم یادآوری می کنم که پایش تصویری مرکز استان را سرلوحه قرار دهند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در سال ۹۳ و ابتدای سال ۹۴ استان با نزاع دسته جمعی مواجه بود و روزی نبود که شاهد نزاع به صورت دسته جمعی در استان نبودیم، اما در سال های اخیر با اقدامات صورت گرفته نزاع دسته جمعی کاهش چشمگیر داشته و رتبه آخر را در نزاع دسته جمعی به خود اختصاص دادیم .

مزارعی اضافه کرد: نیروی انتظامی برای ایام پایانی سال برنامه ریزی لازم را داشته باشد که در برقراری امنیت مردم با هیچ کسی تعارف نداریم.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)