اعمال تغییرات در مرحله نهایی مسابقات قرآن «شوق تلاوت»

0
(0)

اعمال تغییرات در مرحله نهایی مسابقات قرآن «شوق تلاوت»خبرگزاری فارس: اعمال تغییرات در مرحله نهایی مسابقات قرآن «شوق تلاوت»

مرحله نهایی مسابقات قرآن شوق تلاوت که در کربلای معلی برگزار خواهد شد، با تغییراتی اساسی روبه‌رو است و شرکت‌کنندگان با تلاوت در محافل قرآن رتبه‌بندی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن شوق تلاوت شب گذشته در جزیره قشم برگزار شد و برگزیدگان این رقابت‌ها جهت حضور در مرحله نهایی که در کربلای معلی برگزار خواهد شد معرفی شدند.

مرحله نهایی این رقابت‌ها از روز 16 اسفند به مدت یک هفته در کربلای معلی برگزار می‌شود و 20 برگزیده مسابقات جزیره قشم باید با هم رقابت کنند.

مرحله نهایی این مسابقات تا سال گذشته به صورت مسابقه‌ برگزار می‌شد، به این صورت که شرکت‌کنندگان در سالنی که برای مسابقات درنظر گرفته شده بود حضور پیدا می‌کردند و پس از تلاوت آیات تعیین شده طبق نمره داوران رده‌بندی می‌شدند و پس از برگزاری مسابقه این عزیزان در محافلی که برای آنها درنظر گرفته شده بود به تلاوت می‌پرداختند.

اما امسال مسابقات با تغییراتی روبرو است و در مرحله نهایی دیگر مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود. روش برگزاری به این صورت است که قاریان راه یافته به فینال به مدت یک ماه به صورت مجازی تحت آموزش اساتید قرار گرفته و در مرحله نهایی باید در محافل قرآن شرکت و تلاوت کنند.

به این صورت ارائه تلاوت قوی و بدون نقص در محفل تعیین‌کننده نفرات برتر مسابقات خواهد بود و اساتید حاضر در طرح بر همین اساس شرکت‌کنندگان را رتبه‌بندی خواهند کر.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)