اتخاذ تدابیر مناسب برای کاهش آسیب به درختان در زمان بارش برف

0
(0)

اتخاذ تدابیر مناسب برای کاهش آسیب به درختان در زمان بارش برف

امروز صورت گرفت؛

اتخاذ تدابیر مناسب برای کاهش آسیب به درختان در زمان بارش برف

به گزارش به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار با هئیت همراه از اقدامات و فعالیتهای مرتبط با عملیات برف روبی و عملکرد محیط زیستی منطقه 20 بازدید به عمل آورد.
صدرالدین علی پور در این خصوص با اشاره به اینکه برف و یخبندان می تواند مشکلات زیادی را به شهر و شهروندان و نهادهای شهری وارد کند، گفت: طی بازدیدی که از منطقه 20 از ماشین آلات برف روبی و نحوه سرویس دهی جهت تسریع در عملیات برف روبی و موضوعات مرتبط محیط زیستی به عمل آمد تدابیری در زمینه کاهش آسیب به درختان و سرشاخه های آنها در زمان بارش و پس از آن اتخاذ شد.
وی در ادامه گفت: با توجه به هزینه های هنگفت جهت بازگشایی معابر با شن، ماسه و نمک و تبعات بعدی آن یعنی مشکل خوردگی آسفالت، نحوه ترکیب این مواد جهت تسریع در ذوب برف در معابر اصلی و حداقل آسیب رساندن به محیط زیست و نحوه جمع آوری پسماند با توجه به شرایط سخت تردد خودروهای جمع آوری پسماند در زمان بارش برف و پس از آن بررسی شد.
لازم به ذکر است در انتهای جلسه نشستی با حضور شهردار منطقه 20، معاونین منطقه، مشاور محیط زیست معاون خدمات شهری جهت مطرح نمودن موارد فوق به منظور تسریع در روند اجرا و همچنین راهکارهای مناسب جهت بهبود شرایط محیط زیستی منطقه ارائه گردید.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)