آخر هفته از کدام گالری‌ها بازدید کنیم؟

0
(0)


نمایش آبرنگ‌های علی‌اکبر صنعتی پس از سال‌ها

نمایشگاه «آن درختان، آن مرد» از آثار آبرنگ علی‌اکبر صنعتی از روز جمعه، ۵ آذر ۱۴۰۰ تا روز یک‌شنبه، ۱۴ آذر ماه در گالری آرتیبیشن برپا خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۰ (روزهای تعطیل از ۱۶ تا ۲۰) به گالری آرتیبیشن به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به اتوبان همت، خیابان گل‌نبی، میدان احمدی روشن، خیابان ساسانی‌پور، کوچه‌ی قندی، شماره ۶ مراجعه کنند.

همچنین نمایشگاه برای افرادی که در قرنطینه به سر می‌برند، به صورت آنلاین و همزمان با آغاز نمایشگاه در سایت آرتیبیشن (www. artibition. net)  دایر خواهد شد.  

تلفن تماس علاقمندان جهت هماهنگی و بازدید از آثار: ۰۲۱۲۲۹۲۲۵۳۸
تلفن پاسخگویی واتساپ و تلگرام: ۰۹۳۷۶۰۳۶۹۶۸

نقاشی‌های مسعود کیمیایی نمایش داده می‌شوند

نقاشی‌های مسعود کیمیایی از جمعه، پنجم آذرماه در گالری گلستان نمایش داده خواهند شد.

مسعود کیمیایی، نویسنده و فیلمساز کشورمان، به پیشنهاد «گالری‌ گلستان»، نمایشگاه نقاشی‌های خود را برگزار می‌کند.

۲۵ اثر نقاشی از مسعود کیمیایی، با تکنیک رنگ روغن روی بوم، آماده‌ی انتشار در این گالری است.

این نمایشگاه روز جمعه ۵ آذرماه در گالری گلستان افتتاح می‌شود و تا ۱۷ آذرماه ادامه دارد. ورود برای عموم آزاد است.

آدرس گالری‌گلستان: دروس، خیابان شهید کماسایی، پلاک ۳۴

آخر هفته از کدام گالری‌ها بازدید کنیم؟

هنر بر علیه «ویروس دست ساز»

نمایشگاه نقاشی «ویروس دست ساز» که به موضوع اعتراض به مصرف بی‌رویه پلاستیک می‌پردازد، با حضور ۱۰ اثر از هنرمند نقاش سمیرا البرزکوه، روز جمعه پنجم آذرماه ساعت ۱۶ با حضور هنرمندان در گالری شیرین گشایش می‌یابد و تا هفدهم آذرماه ادامه دارد.

علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ الی ۱۹ و در روزهای جمعه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به گالری شیرین واقع در خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، شماره ۵ مراجعه کنند. گالری شیرین در روزهای دوشنبه تعطیل است.

آخر هفته از کدام گالری‌ها بازدید کنیم؟

ژکوندهای هنرمند ایتالیایی

نمایشگاه هنرمند ایتالیایی جانی فورنارِزیو با عنوان «ژکوند» در گالری ویستا به تماشا است. این هنرمند به همین مناسبت در تهران حاضر شده است.

نمایشگاه حاضر متشکل از مجموعه‌ی ژکوندها و ویتروویو (طراحی انسان و نسبت های طلائیش از شناخته‌شده‌ترین هنرمند ایتالیایی لئوناردو داوینچی) است که به روش‌های متنوعی توسط این هنرمند تولید شده است. این آثار اقتباسی در عین حال که به تاریخ هنر ایتالیا اشاره می‌کند، به برداشت‌های مختلف هنرمند نیز تاکید می‌کند.

ژکوند هنرمند ایتالیایی تا هشتم آذرماه ۱۴۰۰ در گالری ویستا به تماشا خواهد بود.

آخر هفته از کدام گالری‌ها بازدید کنیم؟

نمایشگاه انفرادی نقاشی و چاپ دستی «باریه»

نمایشگاه «باریه» از فرشاد نکومنش جمعه پنجم آذر در گالری شیرین بازگشایی می‌شود و تا ۱۷ آذر برپا خواهد بود.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۳۴۳۹۶۹

آثار امید مشک‌سار

نمایشگاه انفرادی نقاشی امید مشک‌سار در گالری اُ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ هشتم آذر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.  
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸

آخر هفته از کدام گالری‌ها بازدید کنیم؟

بر مدار حلزون

«بر مدار حلزون» نام نمایشگاه گروهی‌ است که در گالری سو به نشانی تهران، تهران، خیابان ویلا، خیابان سمیه، خیابان پورموسی، شماره ۳۰ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ هشتم آذرماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۰۹۸۰۸

آخر هفته از کدام گالری‌ها بازدید کنیم؟

مروری بر آثار مهدی سحابی

نمایشگاه انفرادی «مروری بر آثار مهدی سحابی» در موزه هنرهای معاصر تهران در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ بیست و هشتم آذر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۸ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۵۱۳۲۳

آخر هفته از کدام گالری‌ها بازدید کنیم؟

اتاق وحشت

نمایشگاه حجم «اتاق وحشت» از علیرضا آستانه شنبه شش آذر در گالری «هما» افتتاح می‌شود و تا سه شنبه ۱۶ آذر برپا خواهد بود. این گالری از ساعت ۱۱ تا ۱۹ هر روز باز است.

گالری هما در نشانی خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک قرار دارد.

آخر هفته از کدام گالری‌ها بازدید کنیم؟

درباره گره زدن هوا

نمایشگاه انفرادی وحید حکیم جمعه، پنجم آذر افتتاح و تا جمعه ۳۰ دی ماه  در گالری «اثر» ادامه خواهد داشت. این گالری شنبه‌ها تعطیل و روزهای دیگر از ساعت ۱۱ تا ۱۹ برقرار است. گالری «اثر» در خیابان ایرانشهر، کوی برفروشان، پلاک ۱۶ واقع شده است.

آخر هفته از کدام گالری‌ها بازدید کنیم؟

پروژه‌ی تحقق نیافته

نمایشگاه انفرادی حجم «پروژه‌ی تحقق نیافته» با گردآوری هامون وزیری مقدم از جمعه، پنجم آذر تا ۲۲ بهمن در بنیاد پژمان کارخانه آرگو واقع در خیابان فردوسی، خیابان تقوی، کوچه بهداشت، پلاک ۶ هر روز بجز شنبه‌ها از ساعت ۱۴ تا ۱۹ برپا است.

آخر هفته از کدام گالری‌ها بازدید کنیم؟

حضور غایب

نمایشگاه انفرادی نقاشی «حضور غایب» از ساغر پزشکیان تا ۱۲ آذر در «تالار این/جا» واقع در خیابان کریمخان‌زند، خیابان میرزای‌شیرازی، شماره ۹۵ همه روزه بجز شنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۱۹ برقرار است.

آخر هفته از کدام گالری‌ها بازدید کنیم؟

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)