آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر به نمایش درمی آیند

0
(0)


عبادرضا اسلامی کولایی، مدیر موزه هنرهای معاصر تهران در گفت‌وگویی با ایسنا برنامه موزه برای نمایشگاه جدید را چنین شرح داد: «۱۸ خرداد ماه شورایی برای برگزاری یک نمایشگاه در حوزه هنر مفهومی تشکیل شد و در حال حاضر کیوریتور آن تمام کارهای لازم را انجام داده است.» 

او ادامه داد: «این نمایشگاه قرار است آثار گنجینه را به نمایش بگذارد و درواقع برای افرادی است که می‌گفتند چرا آثار گنجینه را به نمایش نمی‌گذارید. همچنین قسمت دوم کارهای ناصر اویسی است که امروز جلسه آن تشکیل شد و از قبل هم صحبت کردیم و تاریخ را قطعی کردیم. فکر می کنم این نمایشگاه یک هفته پس از هنر مفهومی برگزار خواهد شد.»

عبادرضا اسلامی کولایی

کولایی همچنین اظهار کرد: «گالری‌های موزه حدودا از ۳۰ خرداد ماه باز خواهند شد. یکی از موضوعاتی که وجود داشت این بود که برخی پنجره‌های موزه نورگیر خوبی نداشتند و این مسأله درمورد نمایشگاه پنج گنج نیز وجود داشت. ما برنامه را یک هفته به تأخیر انداختیم و امروز نورگیرها نصب شدند. یک بحث دیگر بحث شست‌وشوی موکت‌ها و مواردی از این دست بود که همگی انجام شدند.»

به گفته‌ی رییس جدید موزه هنرهای معاصر تهران، این مکان فرهنگی و هنری حدودا ۳۰ خرداد ماه آثار گنجینه موزه را به نمایش خواهد گذاشت و به این ترتیب پس از یک دوره تعطیلی ۳۳ روزه، گالری‌های موزه بالأخره به روی دوستداران هنرهای تجسمی بازخواهند شد.

انتهای پیام
 



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)