واکنش اورژانس به خبر عدم امدادرسانی به موقع به فرمانده آتش نشانی

0
(0)

واکنش اورژانس به خبر عدم امدادرسانی به موقع به فرمانده آتش نشانی واکنش اورژانس به خبر عدم امدادرسانی به موقع به فرمانده آتش نشانی

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، محمد کرم درآبادی، سخنگوی اورژانس تهران در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی براینکه به دلیل خروج نیروهای اورژانس از محل حادثه ساختمان وزارت نیرو یکی از فرماندهان آتش‌نشانی دچار دودگرفتگی می‌شود، گفت: آمبولانس‌های اورژانس تهران در محل حادثه حضور داشتند، اما به دلیل پیش‌بینی‌های مدیریت بحران و آتش‌نشانی مبنی بر احتمال سقوط ساختمان به اورژانس اجازه داده نشد در محل حادثه مستقر باشد به همین دلیل آمبولانس‌های اورژانس در ابتدا و انتهای کوچه مستقر شدند.

وی افزود: به محض اینکه حادثه‌ای مبنی بر دود گرفتگی یکی از فرماندهان آتش‌نشانی به اورژانس اعلام شد فرمانده اورژانس سریعا نیروهای امدادی را به محل اعزام کردند. به دلیل اینکه ازدحام جمعیت در محل حادثه بسیار زیاد بود تکنسین‌ها سریعا و حضوری بر بالین مصدوم حاضر شدند که از زمان اعلام و حضور تکنسین‌های اورژانس زمانی بیش از سه دقیقه به طول نینجامید.

سخنگوی اورژانس تهران یادآور شد: امدادرسانان سریعا بر بالین مصدوم حاضر و خدمات اولیه را ارائه کردند که خوشبختانه حال عمومی فرمانده آتش‌نشانی مناسب گزارش شده و وی با رضایت شخصی به بیمارستان منتقل نشده است.

وی تصریح کرد: اگر آقای مهدیانی فرمانده آتش‌نشانی مدعی شده است که زمانی بیش از این را منتظر اورژانس بوده این مساله متوجه تاخیر در اطلاع رسانی به اورژانس می‌شود زیرا اورژانس به محض اطلاع ماموریت خود را آغاز کرده است.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)