مهابادی: باید برای حفظ نتیجه تعویض‌های تاکتیکی داشته باشم/ گل دوم نساجی آفساید نبود

0
(0)

مهابادی: باید برای حفظ نتیجه تعویض‌های تاکتیکی داشته باشم/ گل دوم نساجی آفساید نبود

به خاطر تعویق دربی مازندران از شرایط بازی دور بودیم؛

مهابادی: باید برای حفظ نتیجه تعویض‌های تاکتیکی داشته باشم/ گل دوم نساجی آفساید نبود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، داوود مهابادی بعد از برتری تیمش مقابل شهرداری ماهشهر در نشست خبری اظهار داشت: امروز به 2 علت خوب بازی نکردیم، تعویق بازی خونه به خونه باعث شد تا ما سه روز برگزار نشود و به همین دلیل از شرایط بازی دور شدیم. دلیل دوم هم این بود که بعد از گل کمی عقب نشینی کردیم و در نیمه دوم روی پاس‌های ارسالی دقت نداشتیم، من بخشی از فیلم نیمه اول را دیدم و فکر می‌کنم گل دوم ما درست بود و داور به اشتباه آن را آفساید اعلام کرد.. حریف هم خوب بازی کرد.

سرمربی تیم نساجی تاکید کرد: چون تیم ما تغییرات زیادی داشته است برای من مهم کسب سه امتیاز بازی‌ها است. در وهله دوم به فکر بازی زیبا هستیم. امروز از نظر کیفیت ما خوب نبودیم ولی به نظر ساختار تاکتیکی عملکرد بدی نداشتیم. حتی پنالتی که اور برای ما گرفت اصلا پنالتی نبود و فکر می‌کنم خود داور از این تصمیم متعجب شد. امروز شاید آنها حملاتی انجام دادند ولی بازیکنان ما فضایی به آنها ندادند که صاحب موقعیت شوند. من معتقدم امروز باید بهتر بازی می‌کردیم و در هفته‌های آتی بهتر خواهیم شد.

وی درخصوص اینکه حساسیت دربی روی بازیکنان تاثیر داشته یا خیر گفت: بدون تعارف بی تاثیر نیست. به هر حال برخی از بازیکنان 2 کارته بودند و دست به عصا حرکت می‌کردند. من از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام توان بازی کردند ضمن آنکه از تماشاگران ممنون هستم که تا دقیقه 94 صبر و حوصله کردند و تیم ما را تشویق کردند.

مهابادی درخصوص تعویض‌های تدافعی تیمش گفت: ما باید بازی را ببریم، امروز دو تیم صدر جدولی دقیقه 90 گل خوردند و امتیاز از دست دادند. من باید برای حفظ نتیجه تعویض‌های تاکتیکی داشته باشم.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)