معاون امور برنامه‌ریزی شرکت ملی گاز ایران: هیچ‌گونه قطعی گاز تاکنون نداشته‌ایم

0
(0)
پالایشگاه گاز

معاون امور برنامه‌ریزی و پشتیبانی امورگازرسانی شرکت ملی گاز ایران در خصوص آمار تولید و مصرف گاز در سطح کشور افزود: روز گذشته ۸۰۰ میلیون مترمکعب دریافت ما از منابع گازی بود این در حالی است که در همان روز مصرف ما در حوزه گاز خانگی ۵۵۷ میلیون مترمکعب بوده است.

به گزارش ایسنا، غلامرضا مشایخی در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گاز لرستان که امروز، دهم بهمن در سالن جلسات آموزش و پژوهش استانداری لرستان برگزار شد، افزود: نقطه قابل ارزش این است که ما هیچ‌گونه قطع گازی تاکنون نداشته‌ایم.

معاون امور برنامه‌ریزی و پشتیبانی امورگازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: با اجرای زیرساخت‌های گازی و سیاست‌های مقام عالی وزارت امیدواریم در سال ۹۷ توان تولید گاز کشور به یک میلیارد مترمکعب در روز برسد.

وی از برخورداری ۷۶ درصد روستاییان کشور از نعمت گاز طبیعی خبر داد و عنوان کرد: از ۴۲ هزار روستای کشور تعداد ۳۲ هزار و 100 روستا دارای قابلیت گازرسانی هستند.

مشایخی اظهار کرد: در دهه فجر امسال عملیات گازرسانی به ۱۱ شهر آغاز خواهد شد و در سال جاری برنامه‌ریزی گازرسانی به 5100 روستای کشور انجام شده است.
وی ضمن تقدیر تشکر و اعلام رضایت از فعالیت شمس‌خرم‌آبادی مدیرعامل سابق شرکت گاز لرستان افزود: یکی از مدیران خوشنام از حوزه مدیران عامل شرکت ملی گاز از شرکت گاز جدا می‌شود و جوانی از خطه لرستان به منصب مدیرعاملی منصوب می‌شود. مدیریت نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین وظایف مدیرعامل شرکت گاز لرستان است. منابع انسانی به پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت ملی گاز کمک می‌کند.
معاون امور برنامه‌ریزی و پشتیبانی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه گاهی اوقات عدم رعایت اصول ایمنی و نصب غیراستاندارد وسایل گازسوز و عدم رسیدگی و کنترل دودکش‌های گاز باعث ایجاد حوادث ناگواری در سطح کشور می‌شود، اضافه کرد: در چند روز گذشته شاهد گازگرفتگی یک زوج جوان به همراه فرزند چهارماهه آن‌ها بودیم که امیدواریم با توجه مردم به اصول و قواعد نصب وسایل گازسوز شاهد این چنین حوادث ناگواری در سطح کشور نباشیم.
وی در ادامه به توان و ظرفیت استان لرستان در حوزه گازرسانی اشاره و افزود: تلاش می‌کنیم شرکت گاز لرستان را در بین استان‌های کشور با مدیریت جدید به یکی از شرکت‌های بزرگ و یک برند در کشور تبدیل کنیم.
وی نقطه عطف امنیت تاسیسات لوله‌گذاری شرکت ملی گاز در روستاها را بازرسی اولیه نصب لوله‌ها دانست و گفت: با بازرسی‌های اولیه و دقیق و تخصصی در زمان نصب لوله گاز زمینه آرامش بهتر مردم در استفاده بهینه‌ای از نعمت گاز فراهم شده است.
در این مراسم از زحمات «حشمت الله شمس خرم آبادی» مدیرعامل سابق شرکت گاز لرستان تقدیر و «غلامرضا لطفعلیان» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت گاز استان معرفی شد.
انتهای پیام

لینک کوتاهلینک خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)