«سانچی» موضوع بسیار مهمی برای جمهوری اسلامی ایران است

0
(0)
نشست خبری امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به حادثه سانچی گفت: در این حادثه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران داوطلبانه وارد عرصه شد که البته به خاطر بعد مسافت زمان‌بر شد.

به گزارش ایسنا، حسین خانزادی در حاشیه کنفرانس ملی مدیریت دانش در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت سانچی اظهار کرد: با توجه به بعد مسافت و زمانی که این اتفاق افتاد، کشورهایی که در آن منطقه حضور داشتند باید سهم خود را در نجات سرنشینان ادا می‌کردند و شاید کوتاهی‌هایی صورت گرفت و احساس تعلق خاطر قابل توجهی برای نجات سرنشینان نکردند و به همین جهت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران داوطلبانه وارد عرصه شد که البته به خاطر بعد مسافت زمان‌بر شد.

وی با بیان این‌که «سانچی موضوع بسیار مهمی برای جمهوری اسلامی ایران است »خاطرنشان کرد: عرصه دریا بسیار سخت و پیچیده است و روزانه سوانح مختلفی در آن اتفاق می‌افتد، بطوری که درسال گذشته چهار مورد حادثه دریایی بزرگ روی داد و ناوشکن‌های آمریکایی با کشتی‌های تجاری برخورد کردند و علاوه بر خسارت فراوان، تعداد زیادی نیز در این سوانح از بین رفتند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در کنار ایمان، شجاعت و دانش، برخورداری از دانش برای حضور در دریا بسیار مهم است.

فرمانده نیروی دریایی با بیان این‌که «عرصه دریا، عرصه بسیار سختی است» افزود: علاوه بر این‌که باید با شجاعت وارد دریا شد به طورحتم باید دانش دریایی داشت و بدون آن پا گذاشتن به عرصه دریا امکان پذیرنیست.

وی با مثبت ارزیابی کردن کنفرانس ملی مدیریت دانش گفت: در این همایش از ظرفیت‌های ملی برای علوم ارزشمند و معنادار درعرصه دریا جهت هم‌افزایی استفاده می‌شود. مدیریت راهبردی منابع انسانی یکی از ظرفیت‌های بزرگ نیروی دریایی است. مدیریت استراتژیک و راهبردی در دریا برای اهداف بلند مدت و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است.

خانزادی افزود: دستیابی به اهداف نیروی دریایی، قطعا نیاز به حوزه‌های علمی، فناوری و دانش دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)