سارق حرفه ای در مخفیگاهش دستگیر شد

0
(0)

سارق حرفه ای در مخفیگاهش دستگیر شد سارق حرفه ای در مخفیگاهش دستگیر شد

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری برنا، سرهنگ رضا صادقی پور، رئیس کلانتری 102 پاسداران به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با ارجاع دستوری از سوی جانشین سرپرست دادسرای ناحیه چهار رسالت، مبنی بر دستگیری یک سارق حرفه ای تلفن همراه، تیمی از ماموران این یگان برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده مشخص شد فردی به نام "د" ضمن انجام سرقت تلفن همراه شهروندان، اقدام به نگهداری و فروش این اموال در مخفیگاه خود می کند که این اقدام به تجمع مالخران، سارقان و معتادان و شکایت شهروندان شده است.
وی افزود: در بررسی های بیتشر نیز مشخصات به دست آمده از این فرد با مشخصات ارایه شده از سوی مرجع قضایی مطابقت یافته و معلوم شد که وی همان سارق تحت پیگرد قانونی است.
رئیس کلانتری 102 اظهار داشت: به این ترتیب، با شناسایی مخفیگاه متهم عملیات دستگیری وی آغاز و شب گذشته، متهم در محدوده لویزان و در مخفیگاهش بازداشت شده و در بازرسی از محل نیز 2 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و یک عدد قمه کشف شد.
سرهنگ صادقی پور، تصریح کرد: متهم به همراه اموال مکشوفه به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از شهروندان اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرای ناحیه چهار رسالت منتقل شد.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)