راه امام خمینی(ره) باید در جهان بازگو شود

0
(0)
پرچم یمن

دبیرکل جنبش تنظیم مستقبل العداله یمن گفت: راه امام خمینی(ره) امروز باید در سراسر جهان بازگو شود تا جلوی بسیاری از انحراف‌های موجود گرفته شود.

به گزارش ایسنا، حاج شیخ حسن العماد، امروز( 26 بهمن‌ماه)، در دیدار نمایندگان کشورهای اسلامی شرکت کننده در همایش نهضت جهانی حضرت امام روح الله (ره) با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: گرامیداشت یاد و نام امام خمینی (ره) برای تمامی آزادی خواهان عالم مسرت بخش است؛ چراکه امام بار دیگر اسلام را زنده کرد و مسلمانان را به سمت اسلام واقعی سوق داد.

وی با بیان این‌که «انقلاب امام خمینی (ره) انقلابی جهانی است و تمامی مرزها را درنوردیده است»، افزود: متاسفانه امروز با تبلیغات و تحریک دشمن تعدادی از ثلاله پیامبر (ص) به انحراف کشیده شده‌اند و قاتلان وهابی را به سوریه، بحرین و عراق اعزام می کنند تا شیعیان را از بین ببرند.

وی اظهار کرد: امروز تبیین اندیشه امام خمینی (ره) در کشورهای اسلامی امری ضروری است و باید این امر در اولویت همه آزادی خواهان قرار گیرد.

محمد مختار، نماینده کشور نیجریه نیز در این جلسه با بیان این‌که «امروز هر مسلمان باید یک خمینی باشد» گفت: هجمه تبلیغات دشمنان اسلام در سراسر جهان به حدی رسیده که باید با استقامت کامل ایستادگی کرد.

وی افزود: امروز دشمن در تلویزیون و اینترنت با مسلمانان می جنگد و یک مومن انقلابی باید سعی کند در دام بازی دشمن گرفتار نشود.

علی احمد صالح، نماینده کشور پاکستان نیز در این جلسه بیان کرد: استکبار جهانی امروز تفرقه بین مسلمانان را در دستور کار قرار داده است و این مهم ایجاب می‌کند وصیت نامه امام راحل در جهان تبیین شود.

وی با بیان این‌که «انقلاب اسلامی جرقه‌ای برای استقامت دیگر مظلومان جهان در برابر مستکبران بود»، یادآور شد: نهضت و تاثیر تفکر امام امروز در سراسر جهان ستوده می شود و بدون شک در آینده‌ای نه چندان دور شاهد انفجارهای نور خواهیم بود.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)