در ضیافت صمیمانه کیهانی با دهلان الحمد و همتایان آسیایی مطرح شد

0
(0)

در ضیافت صمیمانه کیهانی با دهلان الحمد و همتایان آسیایی مطرح شد

پیشنهاد برگزاری مسابقات دو و میدانی جام باشگاه‌های آسیا از سوی رئیس فدراسیون ایران؛

در ضیافت صمیمانه کیهانی با دهلان الحمد و همتایان آسیایی مطرح شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در جریان برگزاری هشتمین دوره رقابت های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا( تهران 2018)، ضیافت صمیمانه ای به میزبانی مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دو و میدانی و با حضور "دهلان الحمد" رئیس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا و اعضای هیأت همراه آسیایی، تنی چند از روسای فدراسیون های دو و میدانی آسیا و اعضای هیأت برگزاری مسابقات برگزار شد.

در این نشست صمیمانه " دهلان الحمد" از زحمات کیهانی، رئیس فدراسیون دو و میدانی ایران و کمیته برگزاری این دوره از مسابقات به واسطه برگزاری خوب و شایسته قدردانی کرد.

در ادامه این ضیافت، مجید کیهانی نیز از الحمد و همراهان کمیته های آسیایی به واسطه حسن اعتماد به فدراسیون دو و میدانی ایران برای میزبانی و برگزاری هشتمین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در این نشست صمیمانه به پیشنهاد مجید کیهانی برای برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا با حضور تیم های باشگاهی غرب و شرق آسیا به جای برگزاری رقابت های جایزه بزرگ بحث و بررسی شد. رئیس فدراسیون دو و میدانی ایران پیرامون این موضوع به مشکلات و معضلات برگزاری مسابقات باشگاهی کشور و عدم حمایت باشگاه ها و حضور آنها در رقابت های آسیایی پرداخت و از دهلان الحمد خواست تا این در خصوص این پیشنهاد به منظور حمایت از باشگاهای داخلی مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

این پیشنهاد مجید کیهانی از سوی اعضای حاضر و همتایان آسیایی تائید شد و مورد حمایت نیز قرار گرفت و الحمد نیز در خصوص اجرای پیشنهاد کیهانی نسبت به برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا ابراز خرسندی و رضایت کرد و مقرر شد این موضوع در کنفدراسیون دو و میدانی آسیا پس از بررسی به تصویب برسد.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)