خطر ریزش ساختمان برق وزارت نیرو تا حد زیادی رفع شده است

0
(0)
ساختمان وزارت نیرو

عضو شورای شهر تهران اعلام کرد که خطر ریزش ساختمان برق وزارت نیرو تا حد زیادی مرتفع شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا مستقر در محل حادثه ساختمان وزارت نیرو حجت نظری در حاشیه بازدید از محل حادثه اظهار کرد: با توجه به گزارشی که از مسئولان شهرداری و فرماندهان عملیاتی اخذ کردیم احتمال ریزش ساختمان رفع شده و بعید می‌دانم که دیگر خطری از بابت ریزش این ساختمان را تهدید کند.

نظری با بیان اینکه خطر بزرگ از این ساختمان رفع شده است، درباره اطفای حریق در طبقه منفی چهار این ساختمان نیز گفت: با توجه به گزارش‌ها تا حد زیادی از حجم حریق کم شده و آتش نشانان در تلاش هستند تا جلوی گسترش حریق را بگیرند. ژل‌ها و فوم‌های ویژه اطفای حریق نیز به طبقه منفی چهار تزریق شده است و عملیات با سرعت خوبی ادامه دارد.

نظری در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا این ساختمان پس از اطفای حریق قابل استفاده خواهد بود یا خیر؟ گفت: نظر من این است که این ساختمان بعد از اطفای حریق نمی‌تواند همچون گذشته به فعالیتش ادامه دهد.

وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره ورود شورا به این حادثه خاطرنشان کرد: در شورای شهر کمیته ایمنی که برای بررسی ساختمان‌های مشابه پلاسکو تشکیل شده بود قطعا این موضوع را نیز مورد رسیدگی قرار خواهد داد. شورا قطعا بر چنین ساختمان‌ها و ساختمان‌های ناایمن نظارت خواهد داشت و ما حتما این موضوع را در صحن شورای شهر بررسی خواهیم کرد.

عضو شورای شهر تهران درباره اینکه آیا شهرداری امکان پلمب این ساختمان را داشت یا خیر؟ گفت: بند 14 ماده 55 قانون شهرداری‌ها این اجازه را به شهرداری می‌دهد تا با ساختمان‌های ناایمن برخورد کند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)