حذف کمانداران ریکرو و کامپوند انفرادی در مسابقات جهانی آمریکا

0
(0)
تیروکمان

در دومین روز رقابت‌های تیروکمان قهرمانی جهان که در یانکتون آمریکا در حال برگزاری است، کمانداران ریکرو و کامپوند انفرادی با شکست برابر حریفان خود در مرحله حذفی از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.

به گزارش ایسنا، در دومین روز رقابت‌های تیروکمان قهرمانی جهان که در یانکتون آمریکا در حال برگزاری است، در مرحله حذفی و در یک شانزدهم ریکرو انفرادی مردان صادق‌اشرفی به مصاف کمانداری از استرالیا رفت و با نتیجه ۳ بر ۷ دیدار را واگذار کرد و از دور رقابت‌های قهرمانی جهان حذف شد. همچنین رضا شبانی دیگر نماینده ایران در ریکرو انفرادی جوانان و در مرحله یک شانزدهم در رقابت با کمانداری از ترکیه با نتیجه ۲ بر ۶ برابر این کماندار شکست خورد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

به این ترتیب تمام کمانداران ریکرو و کامپوند در بخش انفرادی با شکست برابر حریفان خود در مرحله حذفی از دور رقابتهای قهرمانی جهان حذف شدند.

در ادامه رقابت‌های تیروکمان قهرمانی جهان در یانکتون آمریکا و در بخش تیمی، فردا یک‌شنبه تیم کامپوند مردان متشکل از اسماعیل عبادی، نیما محبوبی و امیر کاظم‌پور به مصاف تیم ایتالیا می‌رود، تیم ریکرو مردان متشکل از صادق اشرفی، ارمین اخگر و امید ابراهیمی با تیم روسیه دیدار خواهد داشت و تیم ریکرو جوانان متشکل از رضا شبانی، سید ابوالفضل حسینی و کیان مرادی با تیم لهستان در مرحله حذفی دیدار خواهند داشت.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)