تامین نیروی انسانی، تجهیزات و فضای آموزشی از مهمترین چالش های پیش روی استقرار پایه دوازدهم است

0
(0)

تامین نیروی انسانی، تجهیزات و فضای آموزشی از مهمترین چالش های پیش روی استقرار پایه دوازدهم است

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان زنجان :

تامین نیروی انسانی، تجهیزات و فضای آموزشی از مهمترین چالش های پیش روی استقرار پایه دوازدهم است

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان ؛ محمود شهبازی معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان زنجان درمنطقه بزینه رودگفت: باتوجه به حذف دوره پیش دانشگاهی از سال آینده، تامین نیروی انسانی، تجهیزات و فضای آموزشی از مهمترین چالش های پیش روی استقرار پایه دوازدهم است.

جلسه کمیته مشترک استقرارپایه دوازدهم اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان و اداره آموزش وپرورش منطقه بزینه رود برگزار شد.
محمودشهبازی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان در این جلسه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر بر لزوم توجه به تامین نیروی انسانی، تجهیزات وفضای آموزشی جهت استقرار پایه دوازدهم تاکید کرد وگفت: باتوجه به حذف دوره پیش دانشگاهی از سال آینده، تامین نیروی انسانی، تجهیزات و فضای آموزشی از مهمترین چالش های پیش روی استقرار پایه دوازدهم است.

وی درادامه افزود: چالش های پیش رو در دوره دوم متوسطه وبه ویژه در هنرستان ها به مراتب بیشتر از دوره های نظری است و از این روی پیش بینی های آماری منطقه باید دقیق باشد تا بتوان درسایه آن، برنامه های پایه دوازدهم را به بهترین نوع ممکن به اجرا درآورد.

وی ادامه داد: با استقرار پایه دوازدهم شاهد افزایش ساعات آموزشی در مدارس خواهیم بود، از این رو شناسایی دبیران توانمند جهت پوشش دادن این ساعات امری ضروری است.

محمدرضا زنگنه، رئیس اداره اموزش وپرورش منطقه بزینه رود نیز ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجرگفت: از نظر فضای و تجهیزات آموزشی در منطقه بزینه رود مشکلی برای استقرار پایه دوازدهم نداریم ولی برای پیشبرد اهداف این پایه درمتوسطه نظری و هنرستان ها به دنبال تامین نیروی انسانی خواهیم بود که با برنامه ریزی های مطلوب بر این چالش نیز فائق خواهیم آمد.

وی درادامه افزود: از آغاز سال تحصیلی یکی از بزرگ ترین دغدغه های مجموعه آموزش وپرورش منطقه بزینه رود، برنامه ریزی برای استقرارمطلوب پایه دوازدهم در سال آینده بود که به همت کلیه همکاران برنامه ریزی های مختلف از جمله پیش بینی های آماری دانش آموزان صورت گرفته است و طی ماه های آینده نیز برای تحقق این امر تشکیل جلسه خواهیم داد تا بدون دغدغه و با آمادگی کامل از سال تحصیلی جدید استقبال کنیم.

در ادامه جلسه، حاضرین در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون استقرار پایه دوازدهم پرداختند.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)