برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان متوسطه نظری استان

0
(0)

 برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان متوسطه نظری استان

بنا بر اعلام رییس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه استان زنجان:

برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان متوسطه نظری استان

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان ؛ بنا بر اعلام جعفر زنجانی رییس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه استان،شانزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان متوسطه نظری استان برگزار می گردد.

بنا بر اعلام جعفر زنجانی رییس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه استان،شانزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی متوسطه نظری برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک مدارس دولتی – غیر دولتی – استعداد های درخشان استان برگزار می گردد.

بر این اساس وی ابراز داشت:این مسابقات در چهار مرحله آموزشگاهی،منطقه ای،استانی وکشوری برگزار می گردد که از هر مرحله یک تیم برتر در هر پایه به مرحله بعدی راه پیدا می کند.

زنجانی ادامه داد:این مسابقات در دو بخش حضوری و غیر حضوری برگزار می گردد که دانش آموزان مدارس استعداد های درخشان و غیر دولتی فقط در بخش غیر حضوری می توانند شرکت داشته باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد:بخش حضوری این مسابقات به دوصورت کتبی و عملی با توجه به منابع آزمون ذکر شده در شیوه نامه پیوستی فقط برای دانش آموزان مدارس دولتی عادی برگزار می گردد که امتیاز آزمون کتبی بصورت انفرادی و امتیاز آزمون عملی بصورت گروهی به نفرات تیم ها ارائه می شود که مجموع آن دو امتیاز بصورت جداگانه به نفرات تیم داده خواهد شد و نفرات دارای امتیاز بالا، تیم برتر مدرسه ، منطقه و استان را با رعایت تفکیک جنسیت تشکیل خواهند داد.

رییس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی استان گفت:بخش غیر حضوری نیز برای کلیه دانش آموزان متوسطه نظری استان برگزار می گردد که در این بخش دانش آموزان می توانند با ارائه فیلم انجام آزمایش خلاقانه از منابع درسی ارائه شده در شیوه نامه اجرایی در این بخش از مسابقه شرکت نمایند.

وی تاکید نمود: به استناد بخشنامه شماره 203229 /400 مورخ 30 /10/ 1396 معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ، مقتضی است ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان نسبت به ابلاغ و اجرای دستورالعمل اجرایی شانزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی در سال تحصیلی 97-1396 ا قدامات لازم را معمول نمایند .

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)