اعلام نظر مهندسان در مورد ادامه فعالیت ساختمان وزارت نیرو تا 24 ساعت آینده

0
(0)

اعلام نظر مهندسان در مورد ادامه فعالیت ساختمان وزارت نیرو تا 24 ساعت آینده اعلام نظر مهندسان در مورد ادامه فعالیت ساختمان وزارت نیرو تا 24 ساعت آینده

به گزارش گروه حوادث خبرگزاری برنا، دکتر احمد صادقی جانشین شهردار در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهر تهران صبح امروز (چهارشنبه) پس از پایان عملیات اطفای حریق در جلسه ستاد مدیریت بحران منطقه 6 ضمن اعلام این خبر در خصوص مصوبات اعضای این ستاد گفت: در این جلسه مصوب شد بلافاصله پس از اعلام رسمی پایان عملیات اطفاء از سوی سازمان آتش نشانی، بررسی های فنی از سوی مهندسان آغاز شود.
همچنین مقرر شد که خدمات مربوط به حوزه های ایمنی ، انتظامی و ترافیکی کماکان تا پایان کامل عملیات از سوی ستاد مدیریت بحران منطقه 6 ادامه یابد.
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به مصوبه دیگر این ستاد مبنی بر استقرار واحد پاسخگویی به شهروندان ساکن محله حادثه اشاره کرد و گفت: مقرر شد کماکان 2 دستگاه آمبولانس از سوی مرکز اورژانس تا اعلام پایان عملیات در محل مستقر شود و شرکت برق حرارتی وزارت نیرو پاسخگوی پرسش های اهالی محل و رسیدگی به مسائل آنان باشد.
وی گفت: با توجه به آسیب وارده به این ساختمان کماکان هتل واقع در محل حادثه از پذیرش مسافر منع شده است و پس از پایان بررسی های فنی تصمیم جدید در این خصوص اتخاذ خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به هماهنگی قابل توجه سازمان های مدیریت شهری و نهادهای خدمات اضطراری طی سه روز گذشته ، همکاری شهروندان ساکن محل، ادارات و کسبه پیرامون محل حادثه را قابل تقدیر خواند و از تلاش تمامی نیروهای عملیاتی به ویژه پرسنل سازمان آتش نشانی قدردانی کرد.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)